1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują artykuł lub usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Należyta lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest znacznie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na typu reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się niekonwencjonalnymi ideami na reklamy zewnętrzne
Twórcze wpływy na reklamy zewnętrzne są istotne, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak różna od tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie oraz jakże dać im wartość, której jeszcze nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w bezpośredni sposób, aby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.